söndag 8 mars 2015

Tre år...

På Internationella kvinnodagen kom han...
Inte ville han ut, nej då efter elva dagar övertiden kom han
denna lille man som har frågor och funderingar om allt...
Han är ordningsam och har en vilja av stål...
Idag blir han tre år...

På hans önskelista stod: mat!
Jag tror han och hans pappa ordnar något gott där hemma och 
att lastbilen med flak också blir uppskattad...
vi har ringt och hurrat ända från Mariestad...

tre år... 




Solen skiner i Mariestad och det är vår i luften

Ha en fin söndag

K R A M

23 kommentarer :

  1. Grattis till er lille prins idag!!
    Här skiner solen med och jag ska snart ge mig ut!
    Igår avverkade jag årets första löprunda, efter en himla massa pw:s så kände jag att jag behövde mer fart ha ha ha ha ha...
    Solen, den gör mig nipprig ;-)
    Ha en toppendag!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Så sött ♡-ligt Grattis till er lillprins 3-år!

    SvaraRadera
  3. Grattis! Hoppas ni får en fin dag och ett mysigt firande. Kram.

    SvaraRadera
  4. Så härligt... grattis till lille killen!
    Och ha en fin dag i mariestad!

    SvaraRadera
  5. Vilken solstråle! Grattis till treåringen!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Stort Grattis till lillprinsen! Hoppas han fick en underbar födelsedag!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  7. Vilken härlig bild! Ett stort grattis till 3-åringen!
    Hoppas att ni har haft en bra hockeyhelg.
    Kram Jennifer

    SvaraRadera
  8. Grattis till er lille kille! Vad han är lik sin mamma. :) Kram Camilla

    SvaraRadera
  9. Underbar bild, stort grattis till er sötnos.
    Kram

    SvaraRadera
  10. Grattis till stora killen. Kram Anette

    SvaraRadera
  11. Ja äta bör man annars dör man. :)
    Grattis till stora killen!
    Ha en toppen vecka!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  12. Vilken fin bild, att bli tre är stort och innan man hinner blinka så fyller de fyra;)

    Hoppas killen är nöjd över sin födelsedag.
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  13. Grattis till treåringen ;))....tror bestämt att han är lik sin mor ;))
    Ha en fin kväll...i morgon är det ny vecka igen !!!!!
    Kram bia

    SvaraRadera
  14. Stort grattis till liten stor tre-åring! Glad tre-åring som det ser ut!

    SvaraRadera
  15. Grattis till er fina treåring. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  16. Han är lik dig tycker jag. Tre år, en sån rolig ålder!
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  17. Stort grattis till födelsedagsbarnet.
    Samma dag som mina barns kusin fyller år på.
    Kram

    SvaraRadera
  18. Grattis till er fina kille🎈
    Hipp hipp Hurra
    En underbart fin dag till er
    Och Tack för din fina hälsning❤️
    Kram

    SvaraRadera
  19. Grattis till er fina kille!
    Ha en fortsatt fin vecka!
    Kram

    SvaraRadera
  20. Jo jag vet att jag får igång dig på såna diskussioner, ha ha, det är roligt att jag kan engagera. Och visst är det så, som jag också skriver i inlägget, en del vill si och andra så, vi prioriterar olika helt enkelt, trist vore det ju annars, då skulle inte fritidspersonalen ha något jobb kvar om alla prioriterade som vi....

    SvaraRadera
  21. Vilken härlig sötnos till 3-årig! Grattis i efterskott!

    Önskar dig en fin vecka!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  22. Vilken liten goding! Kram Stina

    SvaraRadera

Vad roligt att du kikade in.... Lämna gärna en liten kommentar om du har tid, det uppskattas :)