torsdag 12 mars 2015

Att sova borta...

Visst blev det en efterlängtad kaffe på altanen igår...
Jag njöt av solen både på utsidan och från insidan...
men vindarna är kalla på västkusten så
man får nästan sitta intryckt mot väggen..
Så dagen njöts av solen både på utsidan och även från insidan...
för trots lediga onsdagar så finns det ju saker som ska ordnas...
 
Idag är det jobb igen.. och mer kaffe, jag går runt i tröttkoma och
hoppas att jag inte nickar till på jobbet som häromdagen...
Jag åkte hem...
för det är ju lite goare att sova hemma än att
somna på jobbet med hakan i handflatan...
 
 
 
ännu en solig dag att njuta av...
 
Ha en fin dag





5 kommentarer :

  1. Låter bra härligt med att sitta utomhus i solskenet... De gjorde jag idag med en kaffe! Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt med solen... och idag har jag inte kunnat njuta av den, men imorgon kanske?!
    Kram, hoppas du får sova riktigt gott i natt!

    SvaraRadera
  3. Ja nu kan man börja njuta lite ute och jag har det också, gick långgpromenad både igår och idag med vagnen, och igår satt jag en bra stund i solen och njöt medans Isabelle sov =D

    SvaraRadera
  4. Visst är det underbart väder. Jag har varit ute på jobb i två dagar nu. Så härligt. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Jag hann aldrig dricka kaffe ute idag!! Stora mängder har det dock blivit ändå! Inomhus!!

    Kram Jenny

    SvaraRadera

Vad roligt att du kikade in.... Lämna gärna en liten kommentar om du har tid, det uppskattas :)