söndag 25 maj 2014

Happy Mother's day...


Grattis alla mammor där ute...

Idag är det lite molnigt och lite soligt om vartannat så då passar det 
bra att hinna med ärenden som bort prioriteras när solen skiner...
Om två veckor vankas det 80-tals fest!
så dom sista inköpen skall fixas idag...

Igår köpte jag vackra petunior...



en av alla fina blommor som alltid fanns hos min mamma...

Så idag åker jag till mammas grav, säger hej, och planterar 
vackra petunior och berättar hur saknad och älskad hon är...


Ha en fin söndag

K R A M 

19 kommentarer :

  1. Det gör du rätt i, att hälsa på din mamma en stund, fina blommor. Själv har jag svårt för att gå till min pappas grav, vet inte riktigt varför, vill väl förtränga det svåra antar jag och det är inte bra det heller...
    Ha en skön söndag..

    SvaraRadera
  2. Grattis på morsdagen!
    Vad fint att du åker till hennes grav med blommor och pratar med henne.
    Hur länge sen lämnade hon er?
    Min far har varit borta i 12 år och jag kan ju inte åka till hans grav, tyvärr. Men jag går till min makes fars grav istället, de hade samma födelsedag.
    Ha en riktigt fin morsdag.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  3. Så vackert & rörande ♡ ...
    /Kram fina du!

    SvaraRadera
  4. Så fint du gör till din mamma. Känner hur skört livet är när du skriver om din mamma. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Så fint och så vackra blommor din mamma får.
    Kram viktoria

    SvaraRadera
  6. Fint att du grattar henne... och kul med 80-tals fest!!

    kram

    SvaraRadera
  7. Så vackra blommor. Hoppas din dag har varit jätte bra. Kram Anette

    SvaraRadera
  8. Kram fina. Är övertyga om att din mamma blir jätteglad för de vackra blommorna.
    Var hon än är<3

    SvaraRadera
  9. Tack jag har haft en bra mors dag. Det är inget vi firar så jag och en kompis var och shoppa idag. Blev lite nya kläder. :)

    Ha en toppen vecka!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  10. Fina blommor till fin mamma. Ja nog kändes det extra idag att hon inte finns kvar, mamman. Vill ju så gärna ringa och säga att hon är bäst. Men blommor och tankar kommer nog fram lika bra som telefon - egentligen. Kram

    SvaraRadera
  11. Har haft en underbar mors dag, du med hoppas jag!
    80 tals fest låter ju fantastiskt roligt!

    Kram

    SvaraRadera
  12. Så fina. Min mamma "ligger i minneslund". Åker dit då och då, men inte ofta. Märklig känsla att sitta i lunden, som är vacker, och veta att hon ligger typ överallt... och så kan man ju gå till vilken lund som helst. Men mest är hon i mitt hjärta.
    Igår fick jag två mors-dagshälsningar. Det var mysigt. Eftersom jag inte är deras "riktiga" mor...
    80-talsfest. Wow. Spray! Axelvaddar! Tights med hälla och pumps, helst tennissocka under, haha. fy va kul!
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  13. Så fint. Trist att hon inte finns med er. Kram Stina

    SvaraRadera
  14. Petunior, så vackra!
    Och grattis också till dig, från en mamma till en mamma...
    och jag är ledsen för din skull, för din mamma...Kan föreställa mig att denna dag är väldigt splittrad känslomässigt för dig.
    Stor kram

    SvaraRadera
  15. Kan tänka mig att dessa "morsdagar" gör att man saknar sin mamma lite extra...
    Kram till dig!
    /Maria

    SvaraRadera
  16. Förstår att du saknar din mamma. Jag besökte min papps grav i fredags då var det ett år sedan han dog.... Svåra saker det där!
    Kram

    SvaraRadera
  17. Vilka vackra petunior du köpt! Förra året hade jag svarta och limefärgade, de blev så vackra ihop, men båda färgerna var slut i år när jag kom till plantskolan! Får kanske bli en härmapa och köpa rosa och vita!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  18. Vackra blommor.
    Vad kul det låter med 80-tals fest :)

    Trevlig kväll
    Kram Pia

    SvaraRadera
  19. Fina blommor, barndomsminnen ger de.

    Kul med party!

    Kram Jenny

    SvaraRadera

Vad roligt att du kikade in.... Lämna gärna en liten kommentar om du har tid, det uppskattas :)