söndag 24 november 2013

En solig söndag

Äntligen fredag och redan söndag, känns som jag rabblar det om och om igen...
Här försvann lördagen i ett nafs...
Idag började dagen men en rask och härlig promenad tillsammans med J 
Vi har ett underbart väder idag!
Skickade upp mannen på vinden för att hämta jullådorna, 
så nu kan jag dyka ner i lådorna och 
bli lika överraskad (som varje år) över vad dom innehåller...
En låda är borta, och samma låda var borta förra året...
Jag börjar undra om jag verkligen har haft den där lådan jag letar efter???
För inget verkar saknas...



Här hemma åker julpynt och gran upp i början av December, 
jag tycker att det är mysigt att ha allt uppe...
njuta av det inför jul och alla förberedelser...
(för det åker fort ner efter jul)

Ha en skön söndag!
K R A M 

12 kommentarer :

  1. Det är lite samma här. Vill med njuta av det när man vill liksom.
    För 4 januari fyller min man år och den 10:e dottern. Då är allt pusts väck, som om inget hade hänt.
    En fin kväll önskar jag dig!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Samma här, det är nu vi vill ha upp det. Efter nyår åker det ut direkt.
    Här har vi med haft en solig dag, kallt men skönt.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Härligt! Här blir det pyssel med ljusstakar mm någon kväll i veckan.

    SvaraRadera
  4. Tror minsann vi är rätt lika, går all in med allt julpynt tidigt o bort med det typ på nyårsdagen ( nästan i alla fall). Skickar ljusstakarna imorgon. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  5. Här kommer pyntet upp i slutet på veckan! Älskar att få upp pyntet!

    Njut din kväll!

    You Rock!!!

    SvaraRadera
  6. Så fin burk. Visst är det härligt med jul. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  7. Jaaa visst var det en vacker dag igår...tog en löptur och njöt av sol och kall klar luft.

    Kraaam

    SvaraRadera
  8. Vi får väl se hur mycket jul det blir för oss. Det är som att bo i ett fältslag. Har plockat grejor här o där i lägenheten och flyttat det till gården. Det gör att det inte känns helt nånstans. Men det tar på´t. Nästa helg åker alla växterna, har jag tänkt mig. Sen blir det ännu tommare här... Men det gör absolut inget, för veckorna går fort och snart så är vi tillbaks helt o fullt. Om jag kommer att sakna ön? Hmmm... det vet man inte förrn kon är borta, typ... eller hur man nu ska säga.
    Fredag blir invägning på morgonen(tror det är nåt kg upp där...) och så frissan på em. En hel dag i Gbg alldeles för mig själv! Yey!
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  9. Ja men visst är det så, tiden rusar fram och helgerna går ju för fort.
    Mysigt att börja julpynta. Vi började lite smått igår och tog fram julbelysningen, det visade sig att flera saker gått sönder så det blev till att åka till Ikea och köpa lite nytt :-).
    Ha en fin måndag! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  10. Samma här hihi ...
    Riktigt fint du gjort med ljusen <3

    /Kram

    SvaraRadera
  11. Här brukar det också försvinna saker som jag aldrig förstår var de blivit av. Jag pyntar också det mesta direkt, för att sedan slänga ut allt efter nyår.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  12. Å va mysigt att börja julpynta. Om jag hinner så åker julgardinerna upp i veckan annars får det bli i helgen. Julstjärnorna till fönstren åker upp i helgen för dom står på vinden (tror jag) och att leta efter dom nu på kvällarna känns som en omöjlighet även med en liten lampa. Vi behöver lite mer ljus. Men kul ska det bli att få ta fram sakerna och mysigt som bara den.

    SvaraRadera

Vad roligt att du kikade in.... Lämna gärna en liten kommentar om du har tid, det uppskattas :)