söndag 18 november 2012

Del av vardagsrummet, från soffan...

Vi hade en fantastisk kväll på Ladies Night igår. Vi började med middag på restaurang Pasta+ på Södra vägen i stan. En riktigt mysig italiensk restaurang, sen begav vi oss mot ett fullsatt Scandinavium!! Och vilken show dom bjöd på!! Det var så fantastisk roligt och Magnus Uggla var ju bara bäst!!

Ikväll är jag lite seg, en sen kväll igår och hockeymatcher för Wiggo idag tar på en. Så i skrivande stund har jag intagit soffläge. 


Del av vårt vardagsrum, Det svarta vitrinskåpet är från Bazaar, och den vita fåtöljen är en Tomelilla från Ikea(som inte görs mer), som jag bara älskar!!! Bästa bästa fåtölj!!! Lampan är köpt på Ellos.


2 kommentarer :

  1. Vilken kväll du tycks ha haft, härligt! Förstår att du är trött idag. Så fina bilder från ditt hem, det ser ut som om det har en så lugn atmosfär.
    Ha en trevlig vecka,
    kram
    Frida.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack...
      Ja när barnen sover är det en lugn atmosfär hehe...

      Som jag skrev till dig så tycker jag att det ska levas i ett hem, jag har mest "barnfritt" i vardagsrummet, Wiggo har ett eget rum att vara i och leka och med kompisar hemma har vi ett allrum/tv-rum där får de vara sjövilda istället ;-)

      Radera

Vad roligt att du kikade in.... Lämna gärna en liten kommentar om du har tid, det uppskattas :)