tisdag 16 oktober 2012

Spa morgon

Innan H åkte till jobbet idag, låste jag in mig i badrummet, och ordnade ett spa ála S. Inpackning, lång dusch och fotbad... och ut från ett varmt och immigt badrum klev en ny människa!
Ja det var verkligen en skön start på tisdagen.

"Tok-tuffiga jeans har idag anlänt till butiken" ja den uppdateringen kom på min FB sida igår kväll, så jag tänkte när lille N vaknar så åker vi och spanar in dessa tok tuffiga jeans. Dom ser snygga ut på bilden så jag hoppas att dom sitter lika snyggt...
( får inte med bilden, jag uppdaterar sen)

Ha en härlig tisdag

1 kommentar :

  1. Vilken härlig start på dagen! Vardagslyx... :)

    Mina 19:-kuddar hade kostat HELA 39:-, men reades alltså nu. Ja, sortimenten skiljer ju sig åt mellan varuhusen, så kanske finns de inte hos dig.

    74:- för ditt egna fodral o kudde är ju fantastiskt! Och så blir det ju faktiskt unikt också.. :)

    Ha det fint!

    SvaraRadera

Vad roligt att du kikade in.... Lämna gärna en liten kommentar om du har tid, det uppskattas :)