onsdag 3 oktober 2012

Inga dåliga väder bara...

Okej...Idag var en såndär dag då dagen bara stack iväg!

Först på morgonen tänkte jag snöra på mig skorna och ta en sväng i slingan,  haha ta en sväng så enkelt det lät nej nej nej.. snöra skorna, flåsa, och kipa efter andan och sakta känna blodsmaken komma!
Men efter att pratat förstånd med mig själv så hoppade jag det.
Tog ju mig en lååång pw igår, sprang dagen innan, nä lite vila måste ju kroppen ha. Så så blev det!
Dagen har varit fylld med en massa annat i vilket fall.

Är samordnare för W's höstgrupp (då alla föräldrar och barn ska ses efter skoltid och hitta på nåt skoj) så idag var det bestämt att vi skulle ses på en jättelekplats med egen fikakorg. Regnet vräkte ner, ojojojoj, som högst ansvarig samordnare var det väl inte ansvarsfullt att skita i det...
Inga dåliga väder bara dåliga kläder!! Kanske inte mitt favvomotto...

På med regnkläder och stövlar ála Fjällräven, koka kaffe och fram med några frysta hembakta kanelbullar stack vi iväg...

Hemma igen!
Halva klassen dök upp! Strongt jobbat!

Ikväll tar jag filten upp till öronen (nästan iaf) och burrar in mig i soffan och börjar läsa denna:
(Har läst de tidigare böckerna-mycket bra!)





Trevlig kväll!



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Vad roligt att du kikade in.... Lämna gärna en liten kommentar om du har tid, det uppskattas :)