fredag 26 oktober 2012

I LIKE- ajlajk

Idag kom mitt ajlajk halsband på posten och yes I LIKE it a lot!

Yrar runt här hemma, yrar nog mest runt för att jag har en svårt stigande resfeber som sakta tar över i min kropp och kommer på att räkningar skall betalas, föräldrardagar ska tas ut, ett brev ska skickas, pratar med mig själv samtidigt som jag frågar min man, "är du säker att vällingen räcker", "ja ja säger han" och tycker jag är halvtgalen, kollar att alla dragkedjor på resväskorna är stenhårt "låsta" med buntband, jag är livrädd att någon skall peta in något i väskan och att jag ska sitta i korsförhör i ett dimmigt, svettigt och rökigt rum svara på frågor på ett språk som jag ens inte behärskar... ok lite överdrivet kanske men ja jag har resfeber!!!



Lådorna/askarna är från Systrarna Grene

ajlajk
och ett armband till W. Min frisör gör egna smycken så han fick välja ett.
I Like! 

Ha en trevlig helg....




4 kommentarer :

  1. Åh vad kul att åka iväg!! När sticker ni?

    Jag började jobba i september, men bara en dag i veckan. I november går jag upp till 50%. Skönt med lite mjukstart, både för mig och tjejerna.

    SvaraRadera
  2. Hej:-) Jag har sett dig inne hos fröken Gredelin och blev så nyfiken att jag ville titta in till dig också. Och det gjorde jag ju alldeles rätt i förstår jag när jag kikar runt:-) Vart bär resan av måntro? Ha en fin helg! / Frida.

    SvaraRadera
  3. Ja då förstår jag att du har resfeber!
    Ha nu en riktigt härlig resa och bara njuuuut!!

    SvaraRadera
  4. Resfeber är härligt, då har man ju alltihop framför sig.......

    SvaraRadera

Vad roligt att du kikade in.... Lämna gärna en liten kommentar om du har tid, det uppskattas :)